Пошуковий запит: (<.>A=Алєксєєва Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Алєксєєва Г. М. Застосування засобів програмної інженерії для електронної підтримки процесів розробки та проведення професійно орієнтованих тестів [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_5
|
2. |
Алєксєєва Г. М. Використання сучасних освітніх технологій формування готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_40
|
3. |
Алєксєєва Г. Б. Аналіз еколого-географічного поширення лептоспірозу коней на території України [Електронний ресурс] / Г. Б. Алєксєєва, В. О. Волинець, В. В. Уховський // Ветеринарна медицина України. - 2014. - № 8. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vetm_2014_8_7
|
4. |
Алєксєєва Г. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_16 Розроблено модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності, складовими якої є цільовий, організаційно-змістовий і діагностично-оцінний блоки. Конкретизовано завдання кожного з вищеназваних блоків, ступінь реалізації яких залежить від психолого- та організаційно-педагогічних умов формування готовності цих фахівців до застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності. Виокремлено основні змістові лінії авторського курсу “Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі".Разработана модель формирования готовности будущих социальных педагогов к применению компьютерных технологий в профессиональной деятельности, составляющими которой являются целевой, организационно-содержательный и лечебно-оценочный блоки. Конкретизированы задачи каждого из вышеназванных блоков, степень реализации которых зависит от психолого-педагогических и организационно-педагогических условий формирования готовности этих специалистов к применению компьютерных технологий в профессиональной деятельности. Выделены основные содержательные линии авторского курса "Применение информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательном процессе".The paper theoretically proved and developed the model of formation of preparedness of future social teachers to use computer technology in professional activities. The components of the model are aim, organizational and content, diagnosis and appraisal blocks.
|
5. |
Алєксєєва Г. М. Інноваційні підходи до використання комп’ютерної графіки в процесі підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_3
|
6. |
Алєксєєва Г. М. Теоретичні і практичні аспекти застосування сучасних освітніх технологій засобами програмної інженерії [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, А. В. Хатько // Штучний інтелект. - 2014. - № 1. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/II_2014_1_11
|
7. |
Хатько А. В. Соціальні мережі як сучасний засіб залучення абітурієнтів до ВНЗ [Електронний ресурс] / А. В. Хатько, Г. М. Алєксєєва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 285-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_49
|
8. |
Алєксєєва Г. Розробка та проектування сайту вчителя-предметника як засобу комунікації в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_8
|
9. |
Алєксєєва Г. М. Розробка та впровадження блоґу вчителя засобами мережевих технологій [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва // Штучний інтелект. - 2015. - № 3-4. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/II_2015_3-4_14
|
10. |
Алєксєєва Г. В. Поняття екологічної функції органів місцевого самоврядування в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Алєксєєва // Право і суспільство. - 2016. - № 3(1). - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2016_3(1)__3
|
11. |
Алєксєєва Г. Розробка блогу вчителя-предметника засобами мережевих технологій [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_15
|
12. |
Алєксєєва Г. Практичні аспекти проектування та розробки файлового менеджеру для ОС ANDROID [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_19
|
13. |
Гуренко О. І. Використання комп’ютерних тифлотехнологій та тифлозасобів у інклюзивному освітньому просторі університету [Електронний ресурс] / О. І. Гуренко, Г. М. Алєксєєва, Г. О. Лопатіна, Н. В. Кравченко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 61, вип. 5. - С. 61-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_61_5_8
|
14. |
Алєксєєва Г. М. Використання ігрових технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, Н. В. Кравченко, О. В. Антоненко, Л. В. Горбатюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2017_6_3
|
15. |
Алєксєєва Г. Моделювання симулятору збирання та діагностики ПК в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва, О. Антоненко, Н. Кравченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_1_24
|
16. |
Алєксєєва Г. С. Модель формування інформаційної культури іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. С. Алєксєєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 58. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_58_14
|
17. |
Алєксєєва Г. М. Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, П. М. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_4 Розглянуто становлення робототехніки як прикладної науки; наведено приклади розробок у сфері інтелектуальних робототехнічних і мехатронних систем. Інтелектуальні самонавчальні управлінські системи працюють на принципах функціонування мозку - виконують складні механічні операції з точністю, недосяжною для людини, тому тема дослідження є актуальною і своєчасною. Розглянуто питання, пов'язані зі змістом підготовки майбутніх інженерів-педагогів Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ) на прикладі дисципліни "Прикладне програмування". Доведено необхідність введення в освітній процес платформи Arduino. Наведено аналіз апаратної складової платформи Arduino за функціональними можливостями та технічними характеристиками, розкрито апаратні можливості, переваги та специфікацію. На сьогодні платформа Arduino є одним із найзручніших способів вивчення основ програмування пристроїв на мікроконтролерах, які орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом. Продемонстровано приклади розроблених лабораторних робіт із дисципліни "Прикладне програмування" (розглянуто питання: під'єднання ультразвукового далекоміра до плати Arduino; під'єднання датчика звукового сигналу та кнопки до плати Arduino) з використанням програмного забезпечення Arduino IDE та визначено перспективи застосування даного пристрою та симулятора Tinkercad в освітній діяльності майбутніх інженерів-педагогів на прикладі БДПУ. Розглянуто елементи методики використання відповідних технічних засобів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері ІТ відповідно до мети та цілей навчання, що надасть можливість сформувати у студентів відповідні навики програмування, стимулювати зацікавленість до техніки та моделювання, сприятиме розвитку логічного та алгоритмічного мислення. Визначено перспективи використання мікропроцесорної плати під час навчального процесу студентів педагогічного вишу.
|
18. |
Алєксєєва Г. Удосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю з використанням платформи Arduino [Електронний ресурс] / Г. Алєксєєва, Л. Горбатюк, О. Антоненко // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_2_14
|
19. |
Овсянніков О. Комп’ютерне середовище науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю як об’єкт проектування [Електронний ресурс] / О. Овсянніков, Г. Алєксєєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_22
|
20. |
Горбатюк Л. В. Мобільні додатки як засоби формування іншомовної лексичної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Горбатюк, Н. В. Кравченко, Г. М. Алєксєєва, Т. С. Розумна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 150-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_13
|
| |